Druk, druk, druk

Het einde van het schooljaar komt steeds dichterbij, de laatste grote opdrachten worden door de docenten opgeven en de organisatie voor de laatste grote evenementen is weer druk, maar eerst nog even hiken in de Pyreneeën. 

 

Ik ben, zoals jullie wel gemerkt hebben, de laatste tijd super druk. Toch vind ik het belangrijk om de woensdag blog er te proberen in te houden.

 

Waarom ben ik nu weer druk???

Na een week Ardennen moet ik altijd weer even bijkomen in Nederland. In de Ardennen ben ik zo met mijn passie bezig en ben ik zo in mijn element, dat ik teruggekomen in Nederland, nooit meer zo goed weet wat ik nou in Nederland doe.

In november viel dit gevoel nog wel mee. Helaas is dit nu niet het geval. Gelukkig heb ik super lieve vrienden die voor afleiding zorgen, zodat ik alleen maar in de avond even kan jammeren. Maar geen zorgen, het is al weer woensdag en het ‘ik ben in een gat beland gevoel’ is alweer bijna weg. Ook is mijn vermoeidheid zo goed als verdwenen. Iets wat mij een dubbel gevoel geeft, aangezien ik vrijdag weer met school vertrek naar de Pyreneeën.

'Tamar, jij bent wel vaak weg zeg!' krijg ik vaak te horen.

Ja, ik kan het niet mooier maken dan het is haha. Het komt dit jaar nou eenmaal zo uit, aangezien de eerstejaars Sportkunde studenten voor de eerste en voor de laatste keer, in april naar de Ardennen zijn gegaan. Voor ons als outdoor goeroes, betekende dit dus weinig rust voorafgaand de Pyreneeën.

Vrijdag om half 4 vertrekt de bus. Zeven dagen lang ga ik met een super toffe groep mensen hiken. Alle voedselinkopen had ik zondag al gedaan en alles is al ingepakt. Een week lang is mijn mooie Ospery backpack van 65liter mijn houvast, naast alle mensen die meegaan natuurlijk. Alles zit in mijn tas. Mijn eten voor een week, mijn kleren, een slaapzak, een bivakzak, een matje, water etc. Ik, als soms best wel chaoot, moet het nu niet voor elkaar krijgen om iets belangrijkst te gaan vergeten. Ik keek net al even naar het weer. Mijn thermospullen, handschoenen en muts liggen bovenop in de tas!

 

Dit dus. Dit is waar ik nu de hele week mee bezig ben. Bijkomen, weer wennen aan Nederland en het voorbereiden op de Pyreneeën. En dan heb ik school, werk, stage, sporten en vrijetijd nog niet meegenomen haha. Ik ben gewoon een persoon die graag bezig wil zijn. Ik word er enorm kriegelig van om de hele dag niets te doen. Ja, dit is iets wat mij vaak nekt, maar het is ook een super pluspunt denk ik dan maar.

 

Vanaf vrijdag aan het eind van de middag ben ik tot zaterdag 5 mei niet online. Jullie hebben even rust van mij, maar ik kan niet wachten jullie alle mooie verhalen te vertellen van mijn week! Voordat ik weg ga komen er nog twee ‘ik heb echt geen tijd in de ochtend, maar wil wel graag ontbijten’ receptjes online.

 

Peace out,

 

X Tamar

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0