Peace out for while

Ja, je leest het goed. Een tijdje ben ik afwezig. Dat geldt gelukkig niet meteen vanaf nu, maar vanaf zaterdag. Voor iedereen die al een beetje kriegelig wordt, ik ga het allemaal uitleggen.

 

 

Mijn planning voor de komende weken
Ik ben alweer bezig met de laatste week van het schooljaar. Een week met veel deadlines, dus het is een weekje strijden. Vrijdag heb ik mijn herkansing en daarna heb ik zo goed als vakantie!

Die volgende dag vertrek ik vroeg vanuit Meppel naar Den Helder. Met de tweedejaars gaan we het schooljaar even goed afsluiten aan de hand van een weekje watersporten. Vanaf zaterdag ga ik proberen om te leren golfsurfen. Ik heb een kleine vijf dagen de tijd om de basics van deze vette sport te beoefenen. Het gaat een weekje worden met veel gezelligheid, veel sporten en weinig slaap. Maar jeetje, wat heb ik daar zin in!

 

Vervolgens ga ik een dag eerder naar huis, aangezien ik met Flow Reizen meteen daarna een reis ga maken. Na het een na laatste waterprogramma, pak ik mijn spullen en probeer ik in de avond weer in Meppel te zijn. Die volgende dag is het mijn spullen pakken en aan het einde van de middag ga ik dan alweer richting Amsterdam. Even een nachtje slapen in een hotel, om vervolgens vroeg in de ochtend op Schiphol te zijn! En dan? Dan ga ik mijn allereerste reis met Flow Reizen maken naar… LANZAROTE!!! Met een toffe en grote groep gaan we daar 12 dagen genieten van het mooie vulkanische eiland. We gaan veel doen, veel zien en natuurlijk ook niet vergeten om soms de rust op te zoeken.

 

Na al deze drukte vlieg ik 9 juli weer naar Nederland en ben ik vanaf 10 juli weer helemaal aanwezig. Ik ga nu eerst strijden voor mijn herkansing, om vervolgens te genieten van een nieuwe sport, om als laatste 12 dagen nieuwe ervaringen op te kunnen doen met werk in Lanzarote!

 

Dit betekent natuurlijk niet dat ik helemaal offline ben, want dat zou Motivatingtam niet heel snel lang zijn. Ik ga nog steeds toffe en mooie foto’s delen, van lekker eten en van al mijn mooie avonturen.

 

Maar voor nu zeg ik met mijn blog,

 

Peace out for a While

 

See you soon

 

Xoxo

 

Motivatingtam

Reactie schrijven

Commentaren: 0