Woensdagblog vergeten?!

Ja, je leest het goed in de titel. Madame kwam er pas om 20:00uur achter dat ze helemaal geen blog online had gezet! Pas om 20:00uur. 

 

Normaal gesproken is het dinsdag ochtend 'ME' time en ben ik de hele ochtend te vinden in Doppio's in Groningen. Ik ga dan hard aan de bak met de kleine en grote taken die ik nog moet doen. Een van deze taken is het schrijven van de woensdag blog. Nu liep mij maandag avond verrassend positief uit de hand, ik ben en blijf een student, en besloot ik dinsdagochtend wat langer dan normaal in bed te blijven liggen. Nu had ik geen vrije ochtend, want om 11:00uur werd ik op school verwacht voor een bepaalde bijeenkomst. Nu denk je:' Joh, dan heb je daarna nog zat tijd!' Niet dus!

 

Dinsdag is 'Holland's Next Top Model terug-kijk-dag' met mijn vriendinnetje Esmay. Na de bijeenkomst was ik bij haar thuis te vinden en was ik aan het genieten van een van mijn favo programma's. Om 13:00uur had ik een  spontane afspraak op werk. Op werk ben ik bezig met het opbouwen van de socials. Een van de thema's die ik gebruik voor de Facebook en Instagram van mijn werk is: Voorstel Vrijdag. Ik moest nog van een bepaalde collega een foto maken hiervoor. Ook moest ik van deze collega nog een foto maken voor 'Weetzinnge Woensdag' wat vandaag zou gaan over voeding voor het sporten (klik hier). 

Ik had gehoopt om daarna nog tijd te hebben. Ik was rond 15:30 thuis, maar ik wilde meteen wat onderwerpen inplannen op Facebook en Instagram voor werk en voordat ik het wist hoorde ik getoeter op de straat en was mijn lift naar Utrecht er. Utrecht? Ja, in oktober heb je EOFT. Ook wel European Outdoor Film Tour. Tijdens deze tour draaien de vetste outdoor films/ documentaires van het jaar  in de bioscoop. Elke documentaire duurt rond de 20 minuten en je ziet ongeveer 6 tot 8 verschillende gekke, zieke en geweldige outdoor films. Van een 9C+ klimmen, naar een 88-jarige opa die nog fanatiek aan het mountainbiken is. Van Mountainbiken op de Noordpool naar de het beklimmen van de Kilimanjaro met 1 been (L)

 

En toen, toen was het 00:30 en was ik thuis. De wekker ging om 7:15 voor werk. Om 12:00uur was ik vrij en ik was alleen maar druk bezig met het voorbereiden op de Pump die ik in de avond zou geven, mijn bezichtiging en op tijd eten klaar hebben. 

 

Ja, toen was ik klaar met werk en sporten om 20:00uur en opeens schoot me het te binnen. Ik heb helemaal niets online gezet. 

Ik zeg wel eens: beter laat dan nooit, dus daarom vandaag laat. 

 

Een mooi en spontaan onderwerp, over waarom ik mijn blog niet op tijd online heb gezet. Super interessant natuurlijk!

 

Dit was hem weer voor vandaag, see you guys soon. 

 

Xoxo, 

 

Tam

Reactie schrijven

Commentaren: 0