Blog, vlog of tijdelijks niets...

Nog maar 11 nachtjes en dan gaat het grote avontuur beginnen. Dan vertrek ik eerst met collega’s naar Marokko, om vervolgens alleen door te gaan naar Vietnam. Daar gaat de grote ontdekkingstocht beginnen. Wie ben ik, wat kan ik en wat wil ik. Maar hoe ga ik dit combineren met mijn socials?

 

Ik heb al van veel mensen de vraag gekregen hoe zij mijn reis kunnen volgen. Blijf ik nog wel bloggen, of kies ik ervoor om zo nu en dan een fotootje online te plaatsen en verder niets? Ik had zelfs al mensen die aan mij vroegen of dit een reden zou zijn om te beginnen met bloggen haha. Nou, ik zou Tamar niet zijn als ik niets van mij zou laten horen. Ik kan niet wachten om zelf op avontuur te gaan en om mijn avontuur te gaan delen met jullie. Dus, don’t worry. Jullie zijn niet van mij af! Zo nu en dan een fotootje is écht niets voor mij.

Nu is het nog kijken hoe ik dit ga doen. Of ik wekelijks mijn blog online kan gooien is natuurlijk de vraag. Ik wil niet dat mijn reis afhankelijk is van mijn blog. Mijn blog moet maar afhankelijk zijn van mijn reis. Daarnaast ben ik zeker aan het overwegen om te gaan vloggen. Schrijven is leuk, maar hoe vet is het als jullie allemaal kunnen zien wat ik zie. Dat jullie alles kunnen ervaren wat ik ervaar. Ik zeg altijd dat mijn gezicht een open boek is qua uitdrukkingen. Met een blog hoor en zie je niet wat ik bedoel, hoe ik iets bedoel en hoe ik mij daarbij voel. Natuurlijk kan je er wel een voorstelling van maken, maar het écht ervaren doe je niet. Stel, ik zou gaan vloggen, dan kunnen jullie genieten van mijn vrolijke bakkes en enthousiasme.

Ik ben nu best positief over mijn reis, maar het kan niet alleen maar gaan over rozen. Mijn blog en/of vlog, gaat tijdens mijn reis een ander tintje krijgen. Ik weet zeker dat ik tijdens mijn reis, vooral aan het begin, last krijg van de enige echte ‘mental breakdowns.’ En ik denk juist dat heel mooi is om te zien dat dat er ook bij hoort. Dus niet alleen maar vrolijke en enthousiaste blogs/vlogs, maar we gaan voor real.

 

De laatste voorbereidingen gaan beginnen en volgende week is het alweer tijd voor mijn laatste blog in Nederland.

 

Xoxo

 

 

Tam

Reactie schrijven

Commentaren: 0