Top 5 (laatste) ontbijtjes

Nog 5 'normale' ochtenden voordat ik vertrek. Tijd voor een special Sunday blog met mijn top 5 lievelingsontbijtjes. Ik ga de laatste ochtenden intens genieten van deze ontbijtjes en ik hoop jullie natuurlijk ook.  Een top 5 was voor mij even een stok achter de deur om allemaal nieuwe recepten toe te voegen aan mijn website. Een top 5 met mijn lievelings, met het merendeel nieuw op de website. Enjoy!

 

 

1. (Vanille) protein pancakes

We starten met de top van de top. Deze rakkers zijn er altijd voor mij, weer of geen weer. Binnen een wip is de mix klaar en binnen 10 minuten liggen deze heerlijke pannenkoekjes op mijn bord en zijn ze alweer op voordat ik het weet. Vandaar dat ik deze vandaag ook naast mijn laptop heb liggen op mijn bord. Ik heb vandaag cacao poeder toegevoegd bij het basis recept en stukjes pepernoten. 

2. Zoete bite pie

Deze taartbodem gevuld met kwark staat nieuw op mijn website. Dit recept had ik zeker veel eerder met jullie moeten delen, want O wat is dit lekker in de ochtend. Ik hou soms wel van een bite in the morning en dat biedt deze taartbodem zeker. Vul hem met wat je maar wil en geniet van dit intens heerlijke ontbijt. 


3. Ovenwafels

De twee wafels deel ik samen. De recepten verschillen een beetje van elkaar, maar het principe van de wafel vind ik hetzelfde. En hierdoor kan ik net 1 extra lieveling met jullie delen. De Vanille wafel is precies hetzelfde, alleen voeg je hier niet de cacaopoeder toe. Wel kan je wat kaneel toevoegen als je dat wil.

4. Pan-granola

Easy, makkelijk en zo lekker!

5. Kokos scramble pancakes

En last, but not least, het recept dat ik vorige week met jullie voor het eerst deelde. Dit is tevens een recept die zeker in mijn top 5 hoort. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0