Healthcaps

Je hebt mij de afgelopen dagen vaak gezien met Healthcaps. Stond het niet in mijn verhaal op Instagram, dan stond het wel op een foto.
A
fgelopen week werd ik door Healthcaps benaderd of ik deze caps eens zou willen testen. Na zelf wat research te hebben gedaan over dit product, was ik erg nieuwsgierig geworden naar dit product. 


Wat is het?

Healthcaps zijn caps die bestaan uit gevriesdroogde, koudgeperst en/of gefermenteerde stoffen. Er is bij deze caps geen gebruik gemaakt van een chemisch- of verhittingsproces, zodat het behoud van de vitamines en mineralen optimaal is en de gezonde eigenschappen dus worden behouden. Healthcaps zitten boordevol met 100% natuurlijke vitaminen en mineralen. 

 

Waarom?

Ben je geen fan van groeten en fruit, of kom je door een druk werk, en/of sportleven niet aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid, dan bieden Healthcaps net die extra vitamines en mineralen die je wel helpen te voldoen aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Perfect dus voor jong en oud, individu en gezin. Voedingsdeskunde Linda de Pagter van Slimin.nl heeft Healthcaps geholpen met het samenstellen van de boxen. De capsules vallen volgens haar echt onder de term 'superfoods' door de hoeveelheid voedingsstoffen die ze bevatten.

Ze zijn te bestellen in een week- en maandbox --> bestellen klik hier

 

Mijn ervaring

Sinds dinsdag ben ik begonnen met de Healthcaps. De timing van deze caps kwam precies goed, want door alle drukte voor mijn laatste reisvoorbereidingen is het heerlijk om de caps in te nemen en mij niet schuldig te voelen als ik wat minder fruit en/of groente heb ingenomen die dag. Daarnaast komen ze perfect van pas tijdens mijn reis. Tijdens een bacpackreis ga je toch anders eten, waardoor je soms niet de voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgt die ik wel wil hebben. 

Het is nog maar kortdag, aangezien ik de caps nog geen week gebruik en daardoor nog niet meteen al een verschil merk,  maar ondanks mijn mindere inname van groente en fruit, merk ik niet dat ik dit nu mis. Vaak krijg ik snel plekjes in mijn mond bij een tekort aan vitamines, maar dit is nu niet het geval. Ik eet namelijk anders nu, waarschijnlijk meer zout en vet, en toch ook soms wel minder gezond. 

 

Drie keer per dag nuttig ik twee van deze capsules tijdens de maaltijd. Elk pakket voor een dag bevat weer verschillende capsules, zodat je ook nog eens gevarieerd bezig blijft. Vandaag bestaat mijn box uit:

1. Rode biet

2. Avocado 

3. Kurkuma

4. Blauwe bes

5. Levertraan 

6. Spirulina

 

Het leuke aan Healthcaps is dat ze de dagelijks boxen hebben aangepast in de volgende thema's:
1. Sunny vitamin day: boerenkool, artisjok, vitamine-d, camu camu, chlorella en levertraan

2. Natural vitamin day: rode biet, avocado, kurkuma, blauwe bes, spirulina en levertraan

3. Vital vitamin day: moringa, passievrucht, avocado, cranberry, chloerella en levertraan

4. Power vitamin day: spinazie, artisjok, kurkuma, goji bes, spirulina en levertraan

5. Celebrate vitamin day: maca, avocado, kurkuma, framboos, chlorella en levertraan

6. Vegan vitamin day: spinazie, passievrucht, boerenkool, manosteen, spirulina en vitamine-d

7. Happy vitamin day: spinazie, passievrucht, boerenkool, mangosteen, spirulina en vitamine-d

 

Genoeg variatie voor de hele week dus!

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Lisa (zondag, 09 december 2018 02:06)

    Leuk om te lezen! Ik ben opzoek gegaan naar andere mensen die ervaring hebben met Healthcaps, aangezien ik echt super blij ermee ben! Mijn huid, haren en energie zijn stukken beter geworden sinds ik Healthcaps neem.