Een jaar geleden

Ik was het zelf al helemaal vergeten, maar gelukkig heb ik een leuk Q&A boek waar ik een verrassend antwoord las bij de vraag van vandaag. Op 14 februari 2018 kwam mijn website online!!! Een jaar geleden besloot ik na veel smoesjes en uitstel toch mijn website online te gooien en te beginnen met het delen van mijn recepten. 


Laten we beginnen bij het begin. 14 feburari 2018. Ik was er eindelijk klaar voor, mijn logo was af en de website ook, zo goed als het af kon zijn. Ik gooide mijn website online, BAM! Het was voor mij eerst alleen bedoeld voor het online zetten van mijn recepten. Dit zijn er nu al iets meer dan 10 kan ik met trots zeggen. Maar alleen die recepten delen vond ik niet heel spannend, dus zo begon ik ook met bloggen. Op 14 februari kwam mijn eerste blog online: ODE AAN DE ZUS. In deze blog vertelde ik over mijn passie en hoe deze is ontstaan. 
Vanaf die dag besloot ik elke woensdag iets online te zetten. Ik ben altijd iemand geweest die dingen beter kan uiten in verhalen en dit was dan ook mijn plan. Ik wilde naast het sporten ook een soort van andere uitlaatklep hebben, een kleinere. Zo deelde ik het afgelopen jaar mijn weg naar het zijn van een HBO-student, mijn passie voor sport, het ontdekken dat koemelk niet heel goed reageert op mijn maag, mijn begin bij Flow Reizen en deelde ik mijn backpack avontuur in Azië. Een jaar en 33 blogs verder. Een jaar lang aan persoonlijke ontwikkelingen en gebeurtenissen. 


Als ik terug denk naar vorig jaar vind ik het toch verbazingwekkend eng (in een goede manier) hoe je je als persoon zoveel kan ontwikkelen. Mijn voeding inzichten zijn veranderd.  Mijn sportkennis is anders en ik als persoon ben ook anders dan een jaar geleden. Ik kan niet wachten om veel ervaringen over backpacken met jullie te delen. Ik kan niet wachten om jullie mee te nemen in de avonturen die er nog allemaal aan zitten te komen. En ik kan niet wachten om mijzelf nog meer te ontwikkelen, mijzelf nog meer te verbeteren en te groeien. 

De afgelopen weken terug in Nederland was ik vooral bezig met het weer settelen, het verhuizen en het wennen aan weer terug zijn. Ik leef nog een beetje in een roze backpack bol en vergeet tijdens het fietsen mijn focus erbij te houden. Mijn korte termijn geheugen is echt heel bagger, aangezien ik maandag bijna geen antwoord kan geven op de vraag:’ wat heb je gedaan dit weekend?’ #heftig Maar we zijn er weer, blijven hier ook nog wel een tijdje en proberen dag per dag meer te wennen aan Nederland. Maar voor nou: PARTY! ONE YEAR OLD AND MANY MORE YEARS TO GO🎉

See you next Wednesday!

Xoxo 

Tam

Reactie schrijven

Commentaren: 0