Ne može biti dovoljno ludo

De dagen vliegen voorbij, de benen en armen zijn alweer superbruin en de lach kan ik niet van mijn gezicht halen. Het Flow seizoen is begonnen en ik was dit heerlijke Flow gevoel vergeten en vergeten hoe erg ik dit gemist had.De dagen vliegen voorbij, de benen en armen zijn alweer superbruin en de lach kan ik niet van mijn gezicht halen. Het Flow seizoen is begonnen en ik was dit heerlijke Flow gevoel vergeten en vergeten hoe erg ik dit gemist had. 

Zaterdag 15 juni vertrokken we met 22 deelnemers naar Kroatië. Na 50 minuten vertraging te hebben gehad konden we om half 7 in de avond echt vertrekken. Na aankomst konden we snel de koffers pakken en in de bus op weg naar het hotel. Ik denk dat niet veel mensen zo’n laat diner hadden als ons om 23:00 uur. Snel wat eten en vervolgens lekker gaan slapen.

De volgende dag was het tijd om lekker te chillen. Bijkomen van de lange reis en enorm genieten van het luxe ontbijt buffet. Wat havermout, baked fruit en sojamelk met daarbij een broodje met jam en wat vers fruit. De bodem van de ochtend was gelegd en we gingen de groep even een rondleiding geven door het hotel. De zwembaden showen, een kijkje nemen bij de welness en afsluiten bij de sportschool. Ik neem mij altijd voor om daar ook veel gebruik van te maken, maar door de drukte de hele dag is het mij nog steeds niet gelukt. Gelukkig kom ik wel aan de beweging en zit ik ver boven de 10.000 stappen per dag. 

Na de rondleiding even naar de winkel om voor de groep een lekkere picknick voor te bereiden. Chillen bij het strand en we mochten alweer gaan avondeten. Ook dit buffet was hemels en zat goed in elkaar, ook voor de veganisten en vegetariërs. Twee collega’s namen een deel van de groep mee voor een avondwandeling en Aniek en ik gingen met de laatste punten van de weekplanning bezig. Mijn tekentalenten werden helemaal opgehaald en voor elke dag heb ik een mooie tekening gemaakt. Even een drankje en weer lekker koesen.

 

Maandag konden we los met de eerste activiteit. Met de boot naar Rovinj en daar rondlopen. Vervolgens een kleine BBQ op de boot en zwemmen in het helderblauwe water. Bij terugkomst konden we eindelijk het weekprogramma presenteren en gingen er een paar in de avond op stap, want Frank was jarig! Ik bleef lekker thuis om wat financiën door te nemen. #feest

18 juni stond er mountainbiken en wandelen op het programma. In de ochtend vertrok ik met een groep van 4 op de mountainbikes op weg naar Porec. Langs de zee volgenden we de weg en waren we binnen drie kwartier in het mooie Porec. Even Porec verkennen en weer terugfietsen naar het hotel. Het was ondertussen alweer 13:00 uur, dus tijd voor de picknick lunch. Ook gingen we even zingen voor Frank. In de middag mocht ik lekker lummelen met wat coole deelnemers en hebben we een uur lang in het zwembad met een balletje kunnen lummelen. Hier kwam ik erachter dat lummelen zeker niet mijn sterkste kant is en ik echt nog wel wat kan leren.

 

Vandaag staat er een hele lange dag op de planning. De wekker ging om 6 uur in de ochtend en om half 7 vertrokken we naar de Plitevice meren. Vier en een half uur moeten we in de bus zitten en dan kunnen we vervolgens 4 uur lang rondwandelen en de supermooie meren en watervallen opzoeken. Ik heb echt heel benieuwd hoe het gaan zijn en wat de groep en ik ervan gaat vinden. Na 4 uur wandelen moeten we helaas de bus weer in voor 4,5 uur en zijn we met geluk om 9 uur in de avond weer bij het hotel. 

Na deze toffe dag hebben we echt nog superleuke dingen op de planning staan. We hebben een welness dag, gaan een dagje naar Porec, hebben we ons paspoort nodig voor een dag Venetië in Italië, gaan we ondergronds de grotten in, glijden we het water in in het waterpark, bezoeken we een eiland en gaan we lekker watersporten beoefenen. Allemaal superleuke activiteiten. Activiteiten die ervoor gaan zorgen dat de dagen voorbij gaan vliegen en we super veel kunnen genieten. We zijn al 5 dagen verder, maar gelukkig hebben we nog een week te gaan!

 

De groep is superleuk. Ik heb allemaal lieve mensen om mij heen en de energie blijft maar binnen komen. Volgende week weer een nieuwe blog over de rest van de week en over de eerste dagen in Frankrijk.

 

Kusjes,

 

Tam

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0