Motivatingtam weg?!

Ik kreeg al een aantal vragen van verwarde volgers waarom mijn naam anders was. Dit viel snel op en zijn jullie natuurlijk niet van mij gewend. Ik zal alles even uitleggen.


4 jaar geleden kwam ik boven de 1000 volgers en vond ik dat ik mijn naam wel mocht veranderen naar een echte ‘fitgirl’ naam. Omdat ik er motiverend kan zijn kwam ik al snel op motivatingtam. Dus van ‘Tamartjeee’ denk ik, veranderde ik mijn naam in motvatingtam. Nu wat volgers verder ben ik er klaar mee en ben ik back to normal, voor mij dan. 

Het is ook zeker niet dat ik wat tegen de échte fitgirl namen heb, alleen zijn er wat andere redenen waarom ik deze naam niet meer bij mij vind passen. 

 

Ten eerste ben ik mij steeds meer en meer gaan schamen voor mijn naam. Aan het begin werden er grapjes om gemaakt, maar deed dit mij echt vrij weinig. Nu ik steeds minder vond dat de naam bij mij paste, ging ik mij ook meer schamen en ongemakkelijk voelen bij deze naam. Helemaal als mensen mij op Instagram wilde toevoegen merkte ik al snel dat ik zelf wel even mijn naam wilde intypen. Dan hoefde ik mijn naam niet te zeggen.

Ten tweede past de naam 'Motivatingtam' gewoon niet meer bij mij. Nog steeds ben ik bezig met een gezondere leefstijl en hoop ik nog steeds dat ik mensen hiermee kan motiveren, alleen was mijn insteek een aantal jaar geleden heel anders. Toen stond bij mij het recepten online zetten en delen centraal en nu merk ik dat ik dit deel omdat ik het zelf heel mooi vind om te laten zien, omdat ik het super lekker vind, ook niet anders weet dan zo lekker ontbijten en omdat het beter staat op mijn Instagram content. Dus ik ging berichten plaatsen omdat het mooi stond, niet omdat ik het zelf wilde plaatsen. Dus ik hoop dat ik de komende weken MIJN eigen draai kan vinden op Instagram en kan plaatsen wat ik wil.

En ten derde ben ik de afgelopen weken veel minder bezig met Instagram. Ik vind het soms heerlijk om even door verschillende verhalen te scrollen, alleen heb ik zelf minder behoefte om veel te delen. Ik ben steeds meer bezig met het leven in het hier en nu. Genieten van de mensen die ik om mij heen heb. Helemaal in de donkere winterperiode heb ik dit nodig. En dan heb ik geen steun aan Instagram en wil ik dat ook niet. Ik ben meer offline dan online en ik vind het heerlijk. 

Nog steeds vind ik schrijven heel leuk en geniet ik ervan om een verhaal te delen, alleen zou dit de komende tijd minder frequent zijn dan ik het had gepland. Want ik heb er hard gezegd geen zin in en wil er ook geen zin voor maken.

 

Ik ben heerlijk aan het genieten van het echte leven, meer dan normaal en ik vind het heerlijk!

 

Dikke kus,

 

Tamar

Reactie schrijven

Commentaren: 0